Sewaktu kau melangkah..
pergi Meninggalkan diri ku..
Sebaknya rasa di dalam dada ku ..
Menahan titis airmata...
Ingin aku berpesan Kepada mu kekasih ...
Sekiranya engkau merindui diri ku ....
Hubungilah aku di sini ...

Jika ada kesilapan ku ...
Maafkanlah diri ku oh sayang...
Dan izinkanlah aku bertanya....
Mengapa kau berubah hati ...

Kiranya kau ada pengganti ku...
Tetapi hidup mu tak bahagia....
Rela aku memaafkan mu ...
Dan aku menrima mu sayang...
Walaupun hati ku kau lukai ...
Namun ku masih menyayangi mu....
Kerana sehingga waktu ini..
Cinta ku masih untuk mu ....

Oh sayang di manakah kau berada...
Janganlah kau lupakan aku...
Ingat aku walau sesaat ...
Seorang insan yang terluka..

Ingin aku berpesan Kepada u
kekasih Kiranya kau resah dan tak lena..
Itulah hembusan rindu ku......

Comments

Popular posts from this blog

Tell me.